sâmbătă, 27 noiembrie 2010

revenire...


o revenire tarzie, dar benefica pentru propriul eu, un eu agitat, in cautarea identitatiii pierdute sau inexistente...
a trecut mult timp de cand nu am mai scris...nici eu nu stiu de ce am avut nevoie de o pauza asa mare. poate ca freamatul interior a dus la introvertirea personala...
s-au schimbat multe...dar mai ales s-a schimbat viata mea...mi-am facut noi prieteni, am avut de infruntat multe amintiri, multe sperante care au pierit cu mult timp in urma, iar acum ma tem...ma tem de propriile vise, visuri, sperante...
in toata dezordinea sentimentala, am gasit un prieten...Rocky, un caine istet si cuminte, care stie sa se faca iubit, o fiinta blanda desi pare fioroasa la prima vedere, un prieten care simte cand e inconjurat de tristete, care, la fel ca mine, are nevoie de multa afectiune si liniste, are nevoie de iubire, de oameni fericiti in jurul lui...
revin...
o seara placuta tuturor!
AGD

Niciun comentariu: